Onko dvd-levyä, jonka aiheena on Lapin kauniit vuodenajat, syksy, talvi ja kesästä kertovaa maisemallista kuvausta. Teksti englanniksi, taikka selostus…

Kysytty

Onko dvd-levyä, jonka aiheena on Lapin kauniit vuodenajat, syksy, talvi ja kesästä kertovaa maisemallista kuvausta. Teksti englanniksi, taikka selostus.
Minulle on tulossa vieraita Englannista, eikä he ole aikaisemmin käyneet Suomessa, puhumattakaan Lapissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Turun kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy englanninkielistä Lappia käsittelevää dvd:tä. Ainoa Suomen matkailuun liittyvä dvd-levy olisi Finlandia video souvenir, jossa taustamusiikkina soi suomalaista taidemusiikkia ja kuvituksena todennäköisesti on suomalaisia maisemia, ei siis välttämättä Lapista. Videokasettina meillä on kyllä Finnish Arctic-niminen kasetti, joka on kuvattu vaellusretkillä Lapin erämaissa.