Onko tätä suomennettu "Paradoxically, the ability to be alone is the condition for the ability to love"?

Kysytty

Onko tätä suomennettu "Paradoxically, the ability to be alone is the condition for the ability to love"?

Vastaus

Vastattu

Goodreads sivuston mukaan kyse on Erich Frommen lausahduksesta.

Erich Frommen kirja The Art of Loving on suomennettu nimellä Rakkauden vaikea taito.

Sitaatin suomennos löytyy varmasti kirjasta. Helmet