Otsikko
Onko T. Tranströmerin runoa Blåsipporna suomennettu ja jos on niin mistä löytää?

Kysytty

Onko T. Tranströmerin runoa Blåsipporna suomennettu ja jos on niin mistä löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuo kysymäsi proosaruno löytyy suomeksi Caj Westerbergin suomentamasta Tranströmerin runokokoelmasta ”Kootut runot 1954-2000” (Tammi, 2001) nimellä ”Sinivuokot”. Runo löytyy kirjan sivulta 301.