Onko suomennettu: Lars Monsen ja Trond Stromdahl kävelivät halki norjan. Jotain: Norge på langs nimi norjaksi?

Kysytty

Onko suomennettu: Lars Monsen ja Trond Stromdahl kävelivät halki norjan.
Jotain: Norge på langs nimi norjaksi?
Mikä kustannusyhtiö jos suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Kirjaa ei näytä olevan suomeksi. Lapin kirjastosta kirja löytyy ruotsiksi. Finna.fi

Helmet kirjastoissa Löytyy kuusi suomennettua Lars monsenin kirjaa. Helmet.fi