Onko Sillage sarjaa julkaistu kokonaan suomeksi?

Kysytty

Onko Sillage sarjaa julkaistu kokonaan suomeksi? Tai onko ne loput saatavilla jotenkin englanniksi kirjastosta (PIKI) kaukolainalla tms? Näkeekö jostain ollaanko kirjastoon hankkimassa noita, tai muita sarjakuvia joita ei PIKIn valikoimassa näytä vielä olevan (kuten Fear Agent?)

Vastaus

Vastattu

Egmond kustannus on julkaissut sarjan 10 ensimmäistä osaa suomeksi. Linkki Wikipedia, Linkki Finna.fi

Englanniksi kirjoja löytyy vain pari kappaletta. Linkki WorldCat

2 ääntä

Kommentit

Kiitos Kapteeni Itsestäänselvyys. Toteamalla ne itsestäänselvyydet lähdetään olettamasta että kysymässä on joku jolle niistä on jotain hyötyä, eli kysyjän älynlahjojen räikeää aliarviointia. Kyllä, tiedossa oli jo ennestään että suomeksi noita on saatavilla 10, ne kun on tullut jo luettua. Kysymys olikin itseasiassa niistä lopuista, joille Egmont on antanut suomenkielisen nimen mutta joiden julkaiseminen on näköjään kai sitten päätetty lopettaa kesken, eli siis nimenomaan se mikä tästä vastauksesta ei selvinnyt.

Kopiopastaan tähän vielä sen toisenkin kysymyksen joka jäi vastaamatta: Näkeekö jostain ollaanko kirjastoon hankkimassa noita, tai muita sarjakuvia joita ei PIKIn valikoimassa näytä vielä olevan (kuten Fear Agent?)