Onko sen nimistä lehteä kuin Vuoksenmaa tai Keskivuoksi olemassa? Lehti on ilmestynyt ainakin 1930-luvulla Viipurin Karjalan alueella? Mistä voisin ruveta…

Kysytty

Onko sen nimistä lehteä kuin Vuoksenmaa tai Keskivuoksi olemassa? Lehti on ilmestynyt ainakin 1930-luvulla Viipurin Karjalan alueella? Mistä voisin ruveta kyselemään tietoa lehdestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lappeenrannan maakuntakirjastossa on Äyräpäässä ilmestynyttä Keski-Vuoksi -lehteä mikrofilmeinä vuodet 1928-1939. Niitä voit kaukolainata oman kirjastosi kautta.