Haluaisin kopion Kainuun Sanomat-lehden jutusta, joka käsitteli Kirsi Pihan luentoa "Äitijohtajat-kuinka yhdistetään perhe ja työ". Luento pidettiin Kajaanin…

Kysytty

Haluaisin kopion Kainuun Sanomat-lehden jutusta, joka käsitteli Kirsi Pihan luentoa "Äitijohtajat-kuinka yhdistetään perhe ja työ". Luento pidettiin Kajaanin BioRex-elokuvateatterissa 1.3.2007, joten lehtijutttu oli ilmeisesti 2.3. olevassa lehdessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkelista on otettu sinulle kopio, jonka hinta on 0,50 e. Kopion voit noutaa neuvonnasta.