Onko Anna-Maija Pirttilä-Backmanin väitöskirjasta The Social Psychology of knowledge reassered (1993) olemassa kirja-arvostelua tai lehtiartikkeleita?

Kysytty

Onko Anna-Maija Pirttilä-Backmanin väitöskirjasta The Social Psychology of knowledge reassered (1993) olemassa kirja-arvostelua tai lehtiartikkeleita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytettävissä olevien tietokantojen (Arto ja Aleksi = lehtitietokantoja, Linda= korkeakoulukirjastojen yhteinen tk.) avulla ei löytynyt arvosteluja kyseisestä väitöskirjasta.

Psykologia -lehdessä (1994/6) otsikon "Tiedon sosiaalipsykologian perusteet" löytyy Pirttilä-Backmanin kirjoittama tiivistelmä väitöskirjastaan. Ja Helsingin Yliopiston tiedotuslehdessä Yliopisto (1997/1) Marketta Ollikaisen artikkelissa "Voiko ajattelua kehittää" käsitellään mm. A-M P-B:n tutkimusta.

Yliopisto –lehdessä esitellään lyhyesti kaikki Helsingin Yliopistossa tehdyt väitöskirjat, viitetietokantoihin näitä referaatteja ei luetteloida, mutta kannattaa tutustua vuosien 93-94 numeroihin, sieltä oletettavasti myös tämän väitöskirjan esittely löytyy.