Onko sellaista kirjaa vielä luettavissa kuin Lasten keskuksen pikkuvekkulit sarjassa ollutta kirjaa " Mummi on poissa" ISBN 951 - 626-186-8 (SARJA) Mummi…

Kysytty

Onko sellaista kirjaa vielä luettavissa kuin Lasten keskuksen pikkuvekkulit sarjassa ollutta kirjaa " Mummi on poissa"
ISBN 951 - 626-186-8 (SARJA)
Mummi kirja on nähdäkseni ilmestynyt kuudentena nähtävästi 1980 luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pirjo Saanan ja Dea de Vriesin lastenkirja Mummi on poissa (Nu oma, straks wij!, Lasten keskus, 1976) kuuluu joidenkin Suomen kirjastojen kokoelmiin. Pääkaupunkiseudulla kirja näyttäisi olevan lainattavissa Helsingin yliopiston kirjaston kokoelmista Kaisa-talosta. HelMet-kirjastojen kokoelmissa kirjaa ei valitettavasti enää ole.

https://helsinki.primo.exlibrisgroup.com/discovery/fulldisplay/alma9982…

Ilmeisesti jostain luettelointiongelmasta johtuen teoksen tiedot eivät löydy normaalisti esimerkiksi Finna-hakupalvelusta, mutta Helka-tietokannasta viitetiedot löytyvät.