Onko saatavilla Yhdysvalloista kertovaa tietokirjaa. Kirjassa olisi hyvä olla perustietoa Yhdysvalloista.

Kysytty

Hei! Onko saatavilla Yhdysvalloista kertovaa tietokirjaa. Kirjassa olisi hyvä olla perustietoa Yhdysvalloista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Yhdysvalloista löytyy paljonkin teoksia, suurin osa on tosin matkaoppaita. Kirsi Kankaansivun Yhdysvallat vuodelta 2010 kertoo perusasioita maasta tiiviissä muodossa. Kirjastosta löytyy myös Pekka Mykkäsen teos Amerikka: hiekkaan valuvia unelmia vuodelta 2011 ja Marjut Niemisen kirja Amerikan aakkoset, joka on tosin jo vanhentunut
(ilmestynyt jo vuonna 1999). Parhaiten löydät itsellesi sopivan kirjan poikkeamalla lähimpään kirjastoon.