Onko saatavana lainaan mistään kirjaa: Juhlakirja: suomalaiset merkkipäivät. Toim. Urpo Vento. Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 1979. 219 s. …

Kysytty

Hei!
Onko saatavana lainaan mistään kirjaa:
Juhlakirja: suomalaiset merkkipäivät. Toim. Urpo Vento. Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 1979. 219 s. (Kalevalaseuran vuosikirja; 59). ISBN 951-717-177-3. ISBN 951-717-178-1.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapinjärven läheltä saat kirjan Loviisan pääkirjaston varastosta (kaukolainaamalla sen Lapinjärven kunnankirjastosta käsin tai itse Loviisasta hakemalla) ja pääkaupunkiseudulta (esim. kaukolainaamalla) ainakin Helsingin, Vantaan, Espoon ja Kauniaisten kaupunkien yhteisestä HelMet-kirjastosta, jossa kirja on hyllyssä tällä hetkellä useammassa toimipisteessä. Alla vielä linkit Frank- ja HelMet-aineistotietokantoihin kyseiseen nimekkeeseen - näistä näet tarkat tiedot sijainneista.

http://weborigo.loviisa.fi/index.asp?url=teos.asp%3Fteosid%3D010053B4%2…

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=juhlakirja.+suomalaiset+mer…