Otsikko
Onko ruotsalaisen Jonas Gardellin kirjoja käännetty suomeksi tai englanniksi ja onko näitä saatavilla kirjastosta?

Kysytty

Onko ruotsalaisen Jonas Gardellin kirjoja käännetty suomeksi tai englanniksi ja onko näitä saatavilla kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jonas Gardellin teoksista ilmstyy tänä syksynä suomeksi teos Kummajainen astuu kehiin. Kirja on tilattu useimpiin maakuntakirjastoihin. Jonas Gardellia ei ole käännetty englanniksi kuin osa Frestelsernas berg-teoksesta (Neil Smith presents ...his translation of an extract from Frestelsernas berg (The Mountain of Temptation, 1995).