Onko pääkaupunkiseudulle tulossa kirjaa Taneli Viljanen: Kaikki tilat ovat täynnä aaveita lainattavaksi?

Kysytty

Onko pääkaupunkiseudulle tulossa kirjaa Taneli Viljanen: Kaikki tilat ovat täynnä aaveita lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taneli Viljasen uutta teosta "Kaikki tilat ovat täynnä aaveita" on tilattu Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmiin, mutta tilatut kappaleet eivät ole vielä tulleet kirjaston hankinta- ja luettelointiosastolle. Valitettavasti en osaa sanoa, milloin ne tulevat ja ovat lainattavissa, mutta sinun kannattaa seurata tilannetta HelMet-verkkokirjastosta.