Onko opasta missä kerrotaan kiinteistön lahjakirja tekoa, mitä asioita siinä täytyy mainita, riittääkö lahjoittajan ja lahjansaajan allekirjoitukset ja…

Kysytty

Onko opasta missä kerrotaan kiinteistön
lahjakirja tekoa, mitä asioita siinä täytyy
mainita, riittääkö lahjoittajan ja
lahjansaajan allekirjoitukset ja
todistajat . riittääkö tämä lainhuudatukseen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa löytyy esimerkiksi kirjoista Lindholm, Tuomo: Lahjaverokirja, 2000 ja Purhonen, Pertti: Lahja ja sen verotus, 2001. Ne löytyvät varmaan lähimmästä kirjastosta.