Onko olemassa nimipäiväkalenteria lemmikkieläimille (koirat, kissat)?

Kysytty

Onko olemassa nimipäiväkalenteria lemmikkieläimille (koirat, kissat)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koirien nimipäiväkirjoja löytyy kirjastoista Liisa Kokon toimittama Koiran nimipäiväkalenteri (1995 ja 1996) sekä Koirien nimipäiväkirja : Bella, Niksu vai Romeo?, jonka ovat toimittaneet Minna Saarelma, Marianne Blomqvist ja Leena Kilpi. Kissojen nimiä löytyy teoksesta Kissojen nimipäiväkirja : Viiru, Nöpö vai Kassinen? (toim. Saarelma, Minna ; Blomqvist, Marianne).