Otsikko
Onko olemassa kirjaa, joka antaa tietoa verkkolaskutuksesta?

Kysytty

Onko olemassa kirjaa, joka antaa tietoa verkkolaskutuksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkolaskutuksesta löytynee teoksesta
Isomäki, Markus: Quality and billing in integrated services IP networks. 1998

Tässä muutamia artikkeleita, jotka voivat auttaa sinua:
Mäkinen, Lassi: Nettilaskutus tulee.Toimisto : toimistoautomaation ammattilehti.
1999 : 10, s. 10-11
Kokko, Liisa: Taloushallinnon vallankumoukselliset ja verkkolaskut. Yritystalous. 2001:1 s. 38-40
Lätti, Markku: Paperiton kirjanpito ja verkkolaskutus. Tilisanomat 2000: 2s.34-39
Sipponen, Tapio: Verkkolaskutus: tavoitteena yhteinen laskutustandardi ja automaattinen ostolaskujen tiliöinti. Tilisanomat 200:3 s. 26-32
Hulkko: Johanna: Verkkolaskutus vapauttaa paperinipuista: Internet-lasku oikaisee monta mutkaa hallintorutiinissa. ITviikko 2000:24 s. 14-15
Vahtera, Pauli: Tilitoimiston asiakaspalvelut internetissä: verkkolaskutus- asiakaspalvelun kivijalka. Tilisanomat 2000:4 s. 28-35
Lahti, Jarmo: Alan foorumi nostaa tietoisuutta sähköisestä laskutuksesta: Verkkolaskutus pinnistelee ylös lähtökuopistaan. ITviikko 2002:11 s.19
Nikunen, Johanna: Verkkolaskutus muuttaa yrityksen prosesseja. Tilisanomat 2002: 3 s.52-57