Otsikko
Onko mistään saatavana laulun "Olen kuullut mooseksesta kaislikossa" nuotteja

Kysytty

Onko mistään saatavana laulun "Olen kuullut mooseksesta kaislikossa" nuotteja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kappaleeseen "Olen kuullut Mooseksesta kaislikossa" ei ole nuotteja saatavana - ainakaan kirjastojen tietokannoista sitä ei löytynyt. Äänitteenä kappale löytyy "Kiitos elämästä" cd-levyltä, jota on mm. Turun kaupunginkirjastossa. Äänitteen saa lainaksi kaukopalvelun kautta.