Etsin nuotteja lauluun, jota meillä päin lauletaan koululaisten kevätkirkossa, ja jossa on kertosäe "turvallista matkaa...". Muita sanoja en muista! Laulu on…

Kysytty

Etsin nuotteja lauluun, jota meillä päin lauletaan koululaisten kevätkirkossa, ja jossa on kertosäe "turvallista matkaa...".
Muita sanoja en muista! Laulu on varmaankin hengellinen,
kun sitä kerran kirkossa lauletaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Pekka Simojoen säveltämä ja Anna-Mari Kaskisen sanoittama laulu "Jäähyväiset". Nuotti löytyy ainakin kirjoista:
-Simojoki, Pekka: Tänään Häneen uskon : kootut laulut
Suomen Lähetysseura, 1996.(sointumerkit)
-Nuoren seurakunnan veisukirja 2005. 8.laitos. Helsinki :
Nuorten keskus : Lasten keskus, 2005.
(kitaran sointuotteet)
-Laulutuuli Toim. Jari Kovalainen. Helsinki : Lasten
keskus, 2003.(sointumerkit)