Otsikko
Onko mahdollista varata aika Tikkurilan kirjastoon laitteelle joka siirtää diakuvia muistitikulle?

Kysytty

Onko mahdollista varata aika Tikkurilan kirjastoon laitteelle joka siirtää diakuvia muistitikulle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkurilan kirjaston sivuilla kerrotaan seuraavasti: Tikkurilan kirjaston musiikki- & mediaosastolla siirrät LP-levyt cd:lle tai muistitikulle, muutat kasetit mp3:iksi, valokuvat ja filmit tiedostoiksi, sekä skannaat nuotit A3-skannerilla. Palvelut ovat maksuttomia itsepalvelupisteitä. Henkilökuntamme auttaa tarvittaessa. Varaukset puh: 09 8392 3583.