Olen 3.vuoden geronomiopiskelija ja teen opinnäytetyöni aiheella etsivä vanhustyö. Tästä aiheesta ei juurikaan ole tutkittua tietoa ainakaan suomenkielisinä…

Kysytty

Hei!

Olen 3.vuoden geronomiopiskelija ja teen opinnäytetyöni aiheella etsivä vanhustyö.
Tästä aiheesta ei juurikaan ole tutkittua tietoa ainakaan suomenkielisinä aineistoina?
Millä hakusanoilla etsivä vanhustyö - aiheen voisi löytää englanninkielisiä aineistoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Finto.fi, suomalainen sanasto- ja ontologiapalvelusta löytyy laajemmaksi hakutermiksi:

"etsivä sosiaalityö" ja siihen yhdistettynä vanhukset / ikääntyneet / vanhuus
"outreach work" ja siihen yhdistettynä aged /older people

Suosittelen aineistohakua seuraavista tietokannoista:

melinda.kansalliskirjasto.fi
finna.fi
monihaku.kirjastot.fi