Tikkurilan kirjaston soittohuoneen nettisivu väittää soittohuoneen varustelua paremmaksi kuin on. Siellä olevaksi väitetyt seuraavat soittimet puuttuivat…

Kysytty

Tikkurilan kirjaston soittohuoneen nettisivu väittää soittohuoneen varustelua paremmaksi kuin on.
Siellä olevaksi väitetyt seuraavat soittimet puuttuivat huoneesta käydessäni tänään paikalla:
- akustinen kitara, nylonkielinen
- akustinen kitara, teräskielinen
- sähkökitara
- sähköbasso
- kitaravahvistin
Onneksi aikaslottini riitti ainoastaan karaokeen ja pianolla J.S.Bachin Toccata ja fuuga h-molli opus 565, eikä kitaralle siten ollut tarvetta, mutta olisi saattanut olla.

Vastaus

Vastattu

Kyseiset soittimet kuuluvat Tikkurilan kirjaston musiikkiosaston varustukseen, mutta niitä säilytetään soittohuoneen ulkopuolella. Asiakkaat voivat halutessaan pyytää asiakaspalvelutiskiltä soittimia käyttöönsä.

Tämän voisi ehdottomasti lisätä soittohuoneen kuvaukseen kirjaston nettisivulla; olen lähettänyt palautteen eteenpäin kirjaston viestintävastaavalle.