Onko mahdollista saada listaa HelMetin vuoden 2014 lainatuimmista ja varatuimmista tietokirjoista?

Kysytty

Hei, onko mahdollista saada listaa HelMetin vuoden 2014 lainatuimmista ja varatuimmista tietokirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Alla luettelo Helmet-kirjastojen lainatuimmista tietokirjoista vuonna 2014:

- "Et kuitenkaan usko..." : Ville Haapasalon varhaisvuodet Venäjällä / Ville Haapasalo
- Tove Jansson : tee työtä ja rakasta / Tuula Karjalainen
- Valtakunnan miniä : Brita Kekkonen / Pia-Maria Montonen
- Mahdoton menestys : kasvun paikkana Nokia / Jorma Ollila, Harri Saukkomaa
- Tatu ja Patu pihalla : käsikirja kaikille niille, joilla ei ole mitään tekemistä ja niille, jotka...
- Wahlroos : epävirallinen elämäkerta / Tuomo Pietiläinen & Tutkiva työryhmä
- Totuus taivaasta : tiedemiehen silmiä avaava kuolemanrajakokemus / Eben Alexander ; suomentanut Sirkka Aulanko
- Murtuneet mielet : taistelu suomalaissotilaiden hermoista 1939-1945 / Ville Kivimäki
- Hyvä elämä : lyhyt oppimäärä / Saku Tuominen
- Vaskivuorentie 20 / Mathias Rosenlund
- Erityisherkkä ihminen / Elaine N. Aron
- Päivälehden mies / Janne Virkkunen
- Lavatähti ja kirjamies : rakkauskertomus / Panu Rajala
- Köyhän lokakuu : päiväkirja / Susanna Alakoski
Viipuri 1918 / Teemu Keskisarja
- Hormonitasapaino : opas energiseen elämään / Kaisa Jaakkola
5:2-dieetti : syö, paastoa ja elä pidempään : alkuperäinen tri Michael Mosleyn 5:2 -paasto...
- Narrien laiva : matka pieleen menneessä maailmassa / Heikki Aittokoski
- Suomen mestari. 2 : suomen kielen oppikirja aikuisille / Sonja Gehring, Sanni Heinzmann
- Leiri 14 : pako Pohjois-Koreasta / Blaine Harden
- 940 päivää isäni muistina / Hanna Jensen
- Taikinasta teräkseksi : kropparemontti kiireiseen arkeen / Kaisa Jaakkola ja Katleena Kortesuo
- Kaiken käsikirja : mitä jokaisen tulisi tietää? / Esko Valtaoja
- Habaa : iloa, liikettä, voimaa / Baba Lybeck ; asiantuntijat: Johanna Tokola ja Ilkka Järvimäki
- Äitikortti : kirjoituksia lisääntymisestä / Anu Silfverberg
- Minä Zlatan Ibrahimović / David Lagercrantz
- Elämä sanoiksi / Merete Mazzarella
- Suuret ajoneuvot / Alexander Steffensmeier, Monika Wittmann
- Suomen mestari. 1 : suomen kielen oppikirja aikuisille / Sonja Gehring, Sanni Heinzmann
- Guinness world records 2014 / [editor-in-chief: Graig Glenday]
- Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin / Mia Kankimäki
- Mindfulness : tietoisen läsnäolon läpimurto : vallankumouksellinen tapa kohdata kiire, stressi, ahdistu
- Star wars : Tähtien sodan kuvitettu opas / kirjoittaja: Ryder Windham
- Virkkuri / Molla Mills
- Raxun remppa : rapakunnosta hyvään oloon / [teksti: Raakel Lignell, Eija Holmala, Arja Vanhanen]

Ja tässä varatuimmat kirjat Helmet-kirjastoissa vuonna 2014:

- Valtonen, Jussi, He eivät tiedä mitä tekevät
- Statovci, Pajtim, Kissani Jugoslavia
- Kähkönen, Sirpa, Graniittimies
- Härkönen, Anna-Leena, Kaikki oikein
- Kytömäki, Anni, Kultarinta
- Lappalainen, Mirkka, Pohjolan leijona : Kustaa II Adolf ja Suomi 1611-1632
- Heikkinen, Antti, Risainen elämä : Juice Leskinen 1950-2006
- Haapasalo, Ville, "Et muuten tätäkään usko..." : Ville Haapasalon 2000-luku Venäjällä
-Kinnunen, Tommi, Neljäntienristeys
- Holma, Antti, Järjestäjä
- Aron, Elaine N, Erityisherkkä ihminen
- Jalonen Olli, Miehiä ja ihmisiä
- Nesbø, Jo, Isänsä poika
- Tyrkkö, Maarit, Tyttö ja nauhuri
- Jaatinen, Heidi, Kaksi viatonta päivää
- Lapidus, Jens, Vip-huone
- Aron, Elaine N., Erityisherkkä ihminen ja parisuhde
- Sund, Erik Axl, Varjojen huone
- Kullas, Emilia, Nainen ja rikastumisen taito : kirja sijoittamisesta, vaurastumisesta ja naiseudesta
- Murakami, Haruki, Värittömän miehen vaellusvuodet
- Blåfield Antti, Loistavat Erkot : patruunat ja heidän päätoimittajansa
- Virtanen Rauli, Reissukirja : matkalla kaikissa maailman maissa
- Oranen, Raija, Aurora
- Vesikallio, Johanna, Lillan : Elisabeth Rehnin epätavallinen elämä
- Kolbe, Laura, Yläluokka : olemisen sietämätön vaikeus
- Kukk, Kylli, Kyllin hyvä : lempeämmän elämän käsikirja
- Mennander, Ari, Teemu
- Ruoho, Aila, Usko, toivo ja raskaus : vanhoillislestadiolaista perhe-elämää
- Nicholls David, Yhtä matkaa