Onko mahdollista saada kopiota pro gradu -tutkielmasta Kaikkonen Kaisa; Elektroninen arkistointi-sovellus ostoreskontran toimintaan Case: Myllykoski Paper,…

Kysytty

Onko mahdollista saada kopiota pro gradu -tutkielmasta Kaikkonen Kaisa; Elektroninen arkistointi-sovellus ostoreskontran toimintaan Case: Myllykoski Paper, Lappeenrannan tekninen korkeakoulu, 1997.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kyseisestä pro gradu-työstä kaukolainapyynnön kotisivultamme (www.lib.hel.fi) kohdasta kaukopalvelu.
Linda-tietokannasta ei käy ilmi, onko työ mikrofilmillä vai paperimuodossa, mutta ainakin Helsinginkaupungin pääkirjastossa on mikrokorttien lukulaite. Jos gradua ei saa kotilainaan, voit ottaa siitä kopioita kirjastossa omaan käyttöösi.