Onko mahdollista loytaa Oiva Palhoheimo;Runo Lahtevien laivojen satama musiikkiaanitteena

Kysytty

Onko mahdollista loytaa Oiva Palhoheimo;Runo Lahtevien laivojen satama musiikkiaanitteena

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oiva Paloheimon Lähtevien laivojen satamasta on useitakin äänitteitä. Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmissa ovat seuraavat cd-levyt:
Harri Saksala: Laulut ja balladit 1979-1990
Marina & Marino: Lähtevien laivojen satama
Ahti Paunu: Lähtevien laivojen satama
Anoia Ensemble: Olen hyvin elävä