Otsikko
Onko Lydian salaisuus matka maalausten taakse romanian kielistä käännöstä?

Kysytty

Onko Lydian salaisuus matka maalausten taakse romanian kielistä käännöstä?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Ei näyttäisi olevan käännetty romaniaksi. Käännöksiä näyttäisi olevan ainakin suomeksi, italiaksi, hollanniksi jne, mutta ei siis romaniakis - ainakaan toistaiseksi.