Onko Leena Lehtolaisella muita nuorten kirjoja kuin Kitara on rakkauteni ja Äkkiä oli toukokuu?

Kysytty

Hei,

Onko Leena Lehtolaisella muita nuorten kirjoja kuin Kitara on rakkauteni ja Äkkiä oli toukokuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei ole.
Leena Lehtolainen julkaisi esikoisteoksensa "Ja äkkiä onkin toukokuu" kaksitoistavuotiaana, viittä vuotta myöhemmin seurasi toinen nuortenkirja "Kitara on rakkauteni". Näiden jälkeen seurasi pitkä tauko, jonka jälkeen hän ei ole julkaissut nuortenkirjoja.
Lähteet:
Kotimaisia nykykertojia. 1-2
Sanojen aika http://kirjailijat.kirjastot.fi/kirjailija.aspx?PersonId=50&PageContent…