Haluaisin tietää R.L.Stinestä, koska teen hänestä esitelmän! Jos voisit kertoa, vaikka hänen ikänsä, tai sähköpostinsa! Olisin kiitollinen avusta! =)

Kysytty

Haluaisin tietää R.L.Stinestä, koska teen hänestä esitelmän! Jos voisit kertoa, vaikka hänen ikänsä, tai sähköpostinsa! Olisin kiitollinen avusta! =)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nopeimmin saat tietoa R L Stinestä Wikipediasta osoitteesta
http://fi.wikipedia.org/wiki/R._L._Stine. Suomenkielisen Wikipedian sivulta löytyy kätevästi linkki myös Wsoy:n kirjailijaesittelyyn ja englanninkieliseen Goosebumps-tietokantaan. Oman kirjaston hyllystä saattaa lisäksi löytyä teoksia ulkomaisista lasten- ja nuortenkirjoista, muun muassa Mervi Kosken toimittama Ulkomaisia nuortenkertojia 1: Goosebumpsien kauhusta Tylypahkan taikaan.