Onko kirkonkirjojen mikrofilmattuja tietoja löydettävissä verkosta? Allaoleva valikko 'aineiston kieli' ei ole relevantti koska vanhat kirkonkirjat ovat…

Kysytty

Onko kirkonkirjojen mikrofilmattuja tietoja löydettävissä verkosta?

Allaoleva valikko 'aineiston kieli' ei ole relevantti koska vanhat kirkonkirjat ovat ruotsiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

uskoisin, että saat apua Suomen sukututkimusseuran inernet-sivulla olevasta HisKi-kirkonkirjaluettelosta:
http://www.genealogia.fi/historia/
HisKin käytöstä on sivulla myös hyvät ohjeet.