Onko kirjastossa VIVOn julkaisemaa pianon alkeisoppikirjaa lapsille. Ymmärtäkseen siitä kirjasta on monta painosta vuodesta 2003 alkaen?

Kysytty

Hei, onko kirjastossa VIVOn julkaisemaa pianon alkeisoppikirjaa lapsille. Ymmärtäkseen siitä kirjasta on monta painosta vuodesta 2003 alkaen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdatkohan tarkoittaa Otavan julkaisemia "Vivo piano" -nimisiä pianon alkeisoppikirjoja? Niitä löytyy kolme erilaista. Tässä linkit niihin ja niiden saatavuustietoihin:

http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xvivo+piano&searchscope=9&m=&l=&b=&…