Onko kirjastossa mahdollista printata netistä esim. virallisia lomakkeita?

Kysytty

Onko kirjastossa mahdollista printata netistä esim. virallisia lomakkeita? Ja jos niin missä Espoon kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikissa Espoon kirjastoissa on mahdollista tulostaa ja kopioida.Tulostimet ovat väritulostimia ja niillä saa A4 ja A3 kopioita.

Kaikki viralliset verkkolomakkeet eivät valitettavasti tulostu, vaan ne on tarkoitus täyttää ja lähettää netissä.

Henkilökunta auttaa mielellään tulostamisessa kirjastojen aukiolo aikaan.