Onko kirjastoissa Helsingissä tai Vantaalla kirjoja, jotka käsittelevät Bibaa?

Kysytty

Onko kirjastoissa Helsingissä tai Vantaalla kirjoja, jotka käsittelevät Bibaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjaston kokoelmissa on Barbara Hulanickin omaelämäkerta "From A to Biba" (1984). Kirja on kuitenkin tällä hetkellä lainassa.

Useat muodin historiaa käsittelevät teokset sisältävät varmasti jonkin verran tietoa ja kuvia Bibasta ja Hulanickistä. Kaikissa selailemissani muotikirjoissa nämä tiedot jäivät kuitenkin vain yksittäisiksi maininnoiksi, eivätkä ne siis sisältäneet kattavampaa Biban tai Hulanickin historiaa.

Linkki:

http://www.helmet.fi/search*fin/?searchtype=t&searcharg=from+a+to+biba&…