Radiossa puhuttiin tänään Matti Apajan suomentamasta kirjasta nimeltään Keskeneräiset. Kirjailijan meni "vähän ohi "Tom Ragman/ Rasman tai sinne päin. Yritin…

Kysytty

Hei.
Radiossa puhuttiin tänään Matti Apajan suomentamasta kirjasta nimeltään Keskeneräiset. Kirjailijan meni "vähän ohi "Tom Ragman/ Rasman tai sinne päin. Yritin löytää kirjaa valikoimastanne, onnistumatta. Saatko tiedoistani selvää ja tarkistaa tilanteen? Kirja käsittelee ymmärtääkseni Roomassa (?) olevaa Lehtitaloa sen työntekijöitä jä myös lukijoita. Toivon s-postia sinulta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoittaja on Tom Rachman. Ilmeisestikään kirja ei ole vielä ilmestynyt, koska sekä kansallisbibliografia Fennicassa että Akateemisen kirjakaupan sivuilla on siitä vasta ennakkotieto:
https://www.akateeminenkirjakauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Catalog…

https://fennica.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?Search_Arg=keskener%…

Tilannetta kannattaa siis seurailla; kirja ilmestynee lähiaikoina ja tulee sitten varmaankin myös HelMet-kirjastoihin lainattavaksi.