Otsikko
Onko kirjailija Nancy Varian Berberickin teoksia suomennettu ollenkaan? Onko hänen teoksiaan löydettävissä edes englanninkielisenä mistään?

Kysytty

Onko kirjailija Nancy Varian Berberickin teoksia suomennettu ollenkaan? Onko hänen teoksiaan löydettävissä edes englanninkielisenä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nancy Varian Berberickin teoksia ei ainakaan toistaiseksi ole suomennettu. Englanninkielisinä hänen teoksiaan toki löytyy kirjastoista, mm. kysymäsi Dalamar the Dark on Suomessa saatavissa useissa kirjastoissa, joista kirjan voi kaukolainata oman kirjaston kautta. Tarkemmat saatavuustiedot saat myös lähimmästä kirjastosta tai voit tehdä haun vaikkapa osoitteessa:
http://monihaku.kirjastot.fi/
Kirjailijan nimi esiintyy joissain tiedoissa myös muodossa Berberich.