Onko jossain kirjastossa (esim. Iso Omenan) käytössä Adobe Creative Cloud -ohjelmia?

Kysytty

Onko jossain kirjastossa (esim. Iso Omenan) käytössä Adobe Creative Cloud -ohjelmia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä Kaupunkiverstaalla on käytettävissä Adoben Creative Cloud -ohjelmisto.
Lähde: www.kaupunkiverstas.fi/laitteet

Espoossa Entressen kirjaston mediatyöasemilla on Adobe Production Premium Creative Suite 6, mutta Espoosta ei löydy esim. Illustrator tai Lightroom ohjelmia.