Kuinka paljon suunnilleen maksavat nämä Applen kannettaviin tietokoneisiin ostettavat softat, kuten iLife ja iWork? Mitä muita kannattaisi hankkia uuteen…

Kysytty

Kuinka paljon suunnilleen maksavat nämä Applen kannettaviin tietokoneisiin ostettavat softat, kuten iLife ja iWork? Mitä muita kannattaisi hankkia uuteen koneeseen (koulutöitä esimerkiksi ajatellen)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Applen lehdistötiedotteen mukaan iWorkin ja iLifen Mac-versio on saatavilla ilmaiseksi jokaisen uuden Macin oston yhteydessä. Nykyiset käyttäjät, joilla on Mavericks, voivat päivittää ohjelmansa ilmaiseksi Mac App Storesta. iWorkin ja iLifen iOS-versiot ovat saatavilla ilmaiseksi App Storesta kaikkiin uusiin laitteisiin, joissa on iOS 7, ja nykyiset käyttäjät voivat päivittää ne laitteisiinsa ilmaiseksi. https://www.apple.com/fi/pr/library/2013/10/23Apple-Introduces-Next-Gen…
Macista ja sen ohjelmista voi kysellä ja keskustella asiantuntijan kanssa Applen neuvonnassa puh. 0800 922 72
https://www.apple.com/fi/mac/