Onko jossain Helsingin tai Vantaan kirjastossa mahdollisuus lainata kiekkoja frisbeegolfin pelaamista varten?

Kysytty

Hei! Onko jossain Helsingin tai Vantaan kirjastossa mahdollisuus lainata kiekkoja frisbeegolfin pelaamista varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Voit Helmet-sivuilla tehdä haun frisbeegolf ja rajata tulokseksi esineet. Kirjastosta voi lainata frisbeegolfsettejä, joissa mukana on kolme frisbeetä. Näitä löytyy sekä Helsingistä että Vantaalta. Tässä linkki vielä Helmet-sivulla tekemäni hakuun:
https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sfrisbeegolf__Ff%3Afacetmed…

Muistathan, että esineitä ei voi varata ja esineet pitää palauttaa siihen kirjastoon, mistä ne on lainattu.