Otsikko
Onko jossain Helsingin kirjastossa luettavissa Enontekiön sanomat?

Kysytty

Hei,
onko jossain Helsingin kirjastossa luettavissa Enontekiön sanomat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa Enontekiön sanomia ei ole luettavissa.

Enontekiön sanomat on luettavissa Kansalliskirjastossa Unioninkatu 36:ssa mikrofilmiltä. Tuoreimmat ovat noin vuoden takaa.
Lehti on luettavissa myös verkkojulkaisuna Kansalliskirjastossa, mutta tämä tarkoittaa digitoituja vanhoja lehtiä ennen vuotta 1920.
http://linda.linneanet.fi/F/TKA82F3V12R528A2NR6BE7HIPK95XEIYCELG5D6SKG4…