Otsikko
Onko islaminuskoisten ruokavalinnoista suomessa asumisen aikana tehty opinnäytetyötä tai gradua?

Kysytty

Onko islaminuskoisten ruokavalinnoista suomessa asumisen aikana tehty opinnäytetyötä tai gradua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsin aiheesta opinnäytteitä korkeakoulukirjastojen yhteistietokanta Lindasta sekä Frank-monihaulla ammattikorkeakoulujen osalta. Löysin kuitenkin vain tämän yhden gradun:

Savonlinnassa asuvien afgaanien ruokakäytänteet [Mikrotallenne] / Helena Marjatta Valkeapää.
Joensuu : Joensuun yliopisto , 2006.
Pro gradu-työ : Joensuun yliopisto.
Sijainti: Joensuun yliopiston kirjasto.

Sen saatavuutta lainaksi voi kysyä kaukopalvelustamme:
ks. http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/