Onko Helsinginkirjastoissa semmoisia Aku Ankkoja jossa kieli on käännetty Helsingin slangiksi?

Kysytty

Onko Helsinginkirjastoissa semmoisia Aku Ankkoja jossa kieli on käännetty Helsingin slangiksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy Aku Ankka-kokoelma : BARKS, Carl : Rotsi on mut byysat puuttuu : viisi Barks-klassikkoa nykystadin slangille.Kääntänyt Sami Garam. 2000.