Otsikko
Onko energiankulutusmittari oikeasti lainattavissa kirjastoista? Onko pitkä laina-aika? Onko joka kirjastossa oma vai esim. alueittain?

Kysytty

Onko energiankulutus mittari oikeasti lainattavissa kirjastoista?

Onko pitkä laina-aika? Onko joka kirjastossa oma vai esim. alueittain?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen laitteistoja löytyy sähkönkulutusmittarit-sanalla täältä

Esimerkiksi Kyyti-kirjastojen (Haminan, Iitin, Kotkan, Kouvolan, Miehikkälän, Pyhtään ja Vironlahden) verkkokirjastossa saatavuustiedot energiankulutusmittariin löytyvät tästä. Laina-aikaa ei ole suoraan mainittu, mutta yleensä se on esineiden osalta noin kaksi viikkoa. Mittareita ei voi ainakaan Kyyti-kirjastoista varata. Laitteita näyttäisi myös olevan hyvin alueen eri kirjastoissa.