Onko Brian Jacquesin kirjoittamaan Redwallin taruun suomennettu kuudetta osaa vielä, ja jos on milloin se mahdollisesti ilmestyy?

Kysytty

Onko Brian Jacquesin kirjoittamaan Redwallin taruun suomennettu kuudetta osaa vielä, ja jos on milloin se mahdollisesti ilmestyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemasi Redwallin tarun kuudes osa nimeltä Urhea Martin ilmestyy kustantajan tietojen mukaan maaliskuussa 2001.