Onko Brian Jacguesin kirjoittamasta Redwallin Tarusta ilmestynyt vielä suomen kielistä viidenettä ja kuudennetta osaa?

Kysytty

Onko Brian Jacguesin kirjoittamasta Redwallin Tarusta ilmestynyt vielä suomen kielistä viidenettä ja kuudennetta osaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Brian Jacquesin Redwallin tarusta on tänä syksynä syyskuussa ilmestynyt suomeksi viides osa Salamandastronin aarre, jonka ISBN-numero on: 951-1-16621-2. Kuudes osa ei ole vielä ilmestynyt.