Otsikko
Onko Arthur C. Clarken kirjoja "The Garden of Rama" ja "Rama Revealed" käännetty suomeksi?

Kysytty

Onko Arthur C. Clarken kirjoja "The Garden of Rama" ja "Rama Revealed" käännetty suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kumpaakaan kysyttyä Arthur C. Clarken teosta ei löydy suomennettuna yhteistietokannoista Fennica tai Linda. Todennäköistä siis on, että teoksia ei ole julkaistu suomeksi.

Fennica sisältää suomalaisen aineiston (kielestä riippumatta) ja Linda on yliopistokirjastojen (mukana on myös muutama muu kirjasto) aineiston yhteistietokanta. Kaikkia aineistoja ei tietokannoista löydy (esim. musiikkiaineistoa), mutta painetun kirjallisuuden osalta tietokannat ovat erittäin kattavat. Aivan uuden aineiston kohdalla on mahdollista, että teos ei ole vielä ehtinyt tietokantaan asti.