1980-luvun alussa luin fiktiivisen kirjan jääkauden alkamisesta nykyajassa, se alkoi jotensakin Euraasiasta, levisi, silloiseen päähäni toden tuntuinen. Lahden…

Kysytty

Hei! 1980-luvun alussa luin fiktiivisen kirjan jääkauden alkamisesta nykyajassa, se alkoi jotensakin Euraasiasta, levisi, silloiseen päähäni toden tuntuinen. Lahden kaupungin kirjastosta lainattu.
Vihko, johon kirjasin lukemani hukkui muutossa. Löytyisikö?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla Douglas Orgillin ja John Gribbinin Kuudes talvi (Otava, 1981), "karmaisevan vaikuttava 'huomispäivän trilleri'" uudesta jääkaudesta.