Etsin tieteis/jännityskirjaa.En muista kirjan enkä kirjailijan nimeä.Kirja kertoo sääkokeilusta ,joka riistäytyy käsistä ja syntyy uusi jääkausi.Termi oli…

Kysytty

Etsin tieteis/jännityskirjaa.En muista kirjan enkä kirjailijan nimeä.Kirja kertoo sääkokeilusta ,joka riistäytyy käsistä ja syntyy uusi jääkausi.Termi oli muistaakseni supermyrsky ,josta käytettiin nimeä tanssija .
Osaatko neuvoa minulle kyseisen kirjan nimen ja kirjailijan.Kiitos etukäteen !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköisesti kirja on Douglas Orgill´n "Kuudes talvi". Kirjan aiheena tiedemiesten epaonnistuneen kokeilun
aiheuttama jaakausi.
Muita samankaltaisia kirjoja ovat Doris Lessingin "Planeetta 8" ja Art Bell'n & Whitley Strieber'n "The global coming superstorm".