Etsin suomalaisen kirjailijan tekemää kirjaa, en muista tekijää enkä kirjan nimeä. Luulisin kirjan olevan 1990-2008 välillä kirjoitettu. Kirjan juoni on…

Kysytty

Etsin suomalaisen kirjailijan tekemää kirjaa, en muista tekijää enkä kirjan nimeä. Luulisin kirjan olevan 1990-2008 välillä kirjoitettu. Kirjan juoni on suurinpiirtein seuraava: lähi-idästä löytyy ikivanha kappale, joka selviää olevan NASAn huipputeknologiaa. Sitten joukko tiedemiehiä matkustaa menneisyyteen ja seuraa siellä Raamatusta tuttuja tapahtumia ja aiheuttaakin niitä. Lopussa itse Jeesus on Suomen Kiuruvedellä savusaunassa yhden kirjan päähenkilön kanssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Anssi Asunnan kirja Kolmas aikakirja (Teos, 2005).