Otsikko
Onko Anni Polvan Tiina-kirjoja käännetty englanniksi?

Kysytty

Onko Anni Polvan Tiina-kirjoja käännetty englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjaston ja Suomen kirjallisuuden tiedotuskeskuksen FILIn ylläpitämän käännöstietokannan mukaan Anni Polvan tuotantoa ei ole käännetty englanniksi. Ainoa tietokannasta löytyvä Polvan käännös on Tiina-sarjan ensimmäinen osa, joka on käännetty japaniksi vuonna 1979 nimellä Ganbare Tiina.

Käännöstietokanta: http://dbgw.finlit.fi/kaannokset/index.php?lang=FIN.