Onko Anneli Kivelän Katajamäki sarjan uusin "Kasvukipuja Katajamäellä" tulossa kirjastoon E-kirjana?

Kysytty

Hei! Onko Anneli Kivelän Katajamäki sarjan uusin "Kasvukipuja Katajamäellä" tulossa kirjastoon E-kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjojen saatavuudesta oman kirjaston kautta kannattaa aina olla yhteydessä suoraan siihen kirjastoon, jota käyttää. Anneli Kivelän kirjaa Kasvukipuja Katajamäellä ei ainakaan vielä ole julkaistu e-kirjana, vaan ainoastaan paperisena ja äänikirjana (mp3-tiedostoja CD-levyllä). Kustantaja Kariston kotisivujen mukaan mitään Kivelän kirjoista ei ole saatavana e-kirjana, mutta useimmat kyllä äänikirjana.

Heikki Poroila