Otsikko
On olemassa kirja, joka kertoo sanoin ja kuvin ympäri maailmaa olevista erilaisista meren äärellä olevista taloista. Tietääkö joku ko kirjan?

Kysytty

On olemassa kirja, joka kertoo sanoin ja kuvin ympäri maailmaa olevista erilaisista meren äärellä olevista taloista.
Tietääkö joku ko kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko joku näistä etsimäsi:

-Gutman-Hanhivaara, Idyllejä Itämeren rannalla
-Darnoux, Family houses by the sea
-Global architecture houses –sarjan osa 22

Ensimmäisessä talot ovat vain Itämeren alueelta ja viimeisessä suurin osa taloista on Yhdysvalloissa tai Japanissa. Suomenkielinen kirja on monien kirjastojen kokoelmissa, esim. Haapavedellä. Viimeinen kirja on muutaman suomalaisen yliopiston kirjaston kokoelmissa, mutta Darnouxin kirjaa ei ainakaan suomalaisista kirjastoista löydy.