Olisin tiedustellut millä perusteilla Myyrmäen kirjasto supistaa jo muutoinkin suppeaa tarjontaa poistamalla Best Seller hyllystön. Euroopan Yhteisö on antanut…

Kysytty

Olisin tiedustellut millä perusteilla Myyrmäen kirjasto supistaa jo muutoinkin suppeaa tarjontaa poistamalla Best Seller hyllystön. Euroopan Yhteisö on antanut Suomelle varoituksen ylireagoinnista korona rajoitusten suhteen, samalla hysteerisellä fiilikseen perustuvalla linjalla ollaan näköjään myös Myyrmäenkirjastossa. Kuntalaisten verovaroilla ylläpitämän kirjastolaitoksen ensisijaisena tehtävänä pitäisi olla kuntalaisten palveleminen ja elämysten tarjoaminen. Nykytilanteessa palvelu tarkoittanee kuntalaisten kiusaamista ja muutoinkin ahdistuksen lisäämistä.

Vastaus

Vastattu

Myyrmäen kirjastossa on edelleen Bestseller-hylly. Muuta lainattavaa aineistoa on vähennetty Aluehallintoviraston 24.2.2021 antaman määräyksen mukaisesti.